Fest hos Hannes

Igår firade vi Hannes ex som också heter Jennifer. Hon fyllde bara 21(!!) år. Shit vad vi är gamla. 


Kändes konstigt att vara där utan mitt squad men klarade mig fint med grabbarna. Like the old days. 

Min man var så fin igår, kunde inte vara ifrån honom. 

Den känslan jag fick i fredags när jag var i hans famn igen, inget slår det ❤️ nu vill jag inte åka mer. Allt finns här i malmö. Allt jag har finns här. Förutom utbildningen... 

Imorse mådde jag BAJS men han tog hand om mig & köpte massa saker (inkl TACOS) kl 08 imorse. Hur fin kan man va? 😭😩

Rip hans hår. Emil från 2010 is back
Blev vän med denna bruden. Bara för vi hade samma musiksmak när vi var djs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0