Dag 4 in Cali

Klockan är 21.42 och jag sitter i vardagsrummet med mina roomies. Snackat om skolan & de sa att vi stressar upp oss föööör mkt och vi har inte ens börjat skolan än haha.

Steg upp 5.20 idag för att plugga det sista till matteprovet. Fick godkänt iaf och VG i engelskan! Men ska göra om provet om 2 veckor för att se om jag gör böttre ifrån mig.

Skaffade ett amerikanskt nr idag. Saknar livet i malmö men trivs bra här. Ingen ångest över jobb osv.

Imorn är vi lediga & vi ska in till stan & inte shoppa. Good luck chuck!

Huuur fint är det inte på skolområdet???
Det regnade lite idag och även om vi är i LA så är det jääävligt kyligt. "Bara" 14 grader och jag var enbart sommarkläder med mig. Borde lyssnat på mamma. Mamma har alltid rätt...
Är pt till min kära hoe denna vecka. Guidar henne då hon bara gått på träningspass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0