Check in to santa Monica college

15.57 är klockan här just nu och jag sitter och käkar müsli innan jag orkar laga middag.

Vi satte klockan på 5.40 imorse för det är flera mil till skolan så vi gick en timme innan vi började. Men det var en skitmysig promenad med massa träd!! Deras gator och hus är sjuka här..

Vi checkade in på skolan & tog oss ett pass på gymmet. Fick vara en mini-pt till soffan. ÄLSKAR VÅRT GYM!! Så roliga maskiner & att poolen är utanför. Aldrig levt såhär lyxigt.

Vi pluggade matte vid poolen & fick oss en minibränna & imed att jag är ett cleanfreak städade jag huset idag. Nu mår ajg bra.

Fattar fortfarande inte det nya systemet på bloggen i telefonen så det får bli en lång text sen bilder än så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0