last saturday

Allting jag gör om dagarna känns som det kommer att vara mitt sista här. Förutom att äta, gå på toa, ta en nap osv. But you know. 
 
Mådde 100 gånger bättre efter 7 timmars sömn idag. FUCK MONO!! Jag och Kim spekulerade igår om att jag hade fått körtelfeber för jag hade alla symptomen plus att antibiotikan inte hjälpte. Men jag har "bara" halsfluss thank god. 
 
Jag spenderade dagen på 3rd med Katy. Köpte ingenting till mig själv, menar nåt jag ville ha då - bara en resväska. $66 kostade den. Värt med all min övervikt jag kommer att ha... 
 
 
 
Ikväll skulle va min hejdåfest men iiiiiingen verkar kunna festa idag. Ganska ledsen för det faktiskt. Ville ha en sista vild helg med lincoln family. Och googlade upp ifall jag kunde konsumera alkohol fastän jag tar antibiotika och det stod att med den sorten jag har kunde man i alla fall dricka med måtta. YES. 
 
Kommer att sakna att bara random kunna bjuda hem mycket folk och ha förfest. Det kommer ju aldrig att hända i Sverige nej. Så idag bjöd jag hit lite människor men Axel skrev att vi kunde förfesta hos de istället, vilket jag inte kopplar ihop för de har fått 2 varningar redan pga festandet. En till och de blir vräkda. Men ja - yolo eller? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0