last partynight

Blev ju ganska fail igår. Bjöd hit hela gänget men de började redan förfesta 17.00 hemma hos grabbarna så vi drog dit när vi var klara med att fixa oss. Blev endast 2 glas vin till mig pga antibiotikan vilket känns ganska skönt idag faktiskt. Vi drog till en tjejs hemmafest men blev utkastade direkt för att vi hade med oss killar hon inte kände. 
 
Jag blev på dåligt humör så jag stack hem medan alla dansade vidare till andra barer. Slutade med att jag kollade film med Fredrik och axel istället. Och båda var stenpackade. De drack vatten ur skålar och kunde inte sitta still haha. Kände mig som deras mamma. Somnade i soffan innan jag blev väckt av alla när de kom hem igen. 
 
Denna klänningen skulle egentligen vara senapsgul, istället är det som när en blond badar i klor så håret blir grönt
 
Hörde hur hoey sa: hoey. hoeyyyyyyy" imorse men valde att låtsas sova. Sen hörde jag henne säga: vill du med och äta pizza. Då jävlar vaknade jag! 
 
Sista söndagen här och vi åt världens godaste pizza. Man fick ha på hur mycket topping som helst, så jag öste på med alla möjliga ostar de hade. Fetaost, mozzarella, hackad mozzarella och nån ricotto eller vad det heter. Och alla möjliga köttversioner och grönsaker.
 
Detta var min pizza: bas: pesto garlic sås med vanlig tomatsås
Ost: Mozzarella, fetaost, ricotta 
Kött: Italienska köttbullar, bacon och extra mycket salami 
Grönsaker: Spenat, tomat, ananas, svamp, oliver, bananpepper eller vad det heter, nån glazerad lök och vitlöksklyftor.
Extra sås ovanpå: Ranch, hot sauce och pesto
 
Låter ju fett äckligt men guuuuuud vad god den var. Allt det för 9$ = 80kr kanske. Älskar det. Åt tre slicar för tre timmar sen och är fortfarande mätt vilket betyder att det var jävligt mycket fett i. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0