last day

Haft fullt upp idag - som vanligt. Halsen har blivit mycket värre nu när jag slutat med antibiotikan. Måste till vårdcentralen när jag kommer hem, fattiga läkare i USA..... Mina halsmandlar är lika svullna som två plommon. Undrar om jag kommer få mer ont i öronen då när jag landar. 
 
Hann sola i 15 min idag innan vi drog till LAX. Packade nästan klart alla mina tre stora väskor. Den hoey tog med sig blev 19.8kg. Vilken jävla tur haha. Vi hade jävligt tur med trafiken idag vilket får mig att bli nojjig över imorgon. Kommer säkert få otur bara för det. 
 
Igår var ajg på hike uppe i hillsen. Det var så så så så vackert! Mycket bättre än en strandsolnedgång. Magiskt. 
 
Nu väntar jag på att Katy ska komma hit och säga adjö. Men är inte på nåt humör alls. Mest på "vill gå och lägga mig" humör. Kanske för jag fortfarande är sjuk. Och ikväll väntar sig en vin och filmkväll hos killarna som min sista kväll. Kommer att bli så mysigt. Perfekt avslut faktiskt. 
 
Kom hem till ett halvtomt rum. Insåg att jag saknade hoey vilket jag inte trodde skulle hända, ever. Men man vänjer ju sig med att bo med människor och rutinerna. Så så fort det inte är som det ska saknar man det. 
 
Nu: BESÖK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0