julias bday

Igår firade vi julia både på morgonen och på kvällen. Vi tog oss in till Beverly hills där vi satte oss på ett lunch ställe som var alldeles för overprized! Uppemot $50 för bara pizza. $35 för sallad?!??!?!?! Tog bara en appetizer och en latte som faktiskt kostade $13. MANNEEEEN. Ja helt pank nu. För vi käkade middag på en fancy restaurang i Bev hills på kvällen igen där jag beställde en burgare med sötpotatis pommes för $16. 
 
Men det var en trevlig dag. Avslutade kvällen hemma hos Rudi och Axel med grabbarna för lite filmmys. Nu har jag enbart en sista lektion kvar, vilket är min jobbigaste kurs - fashion marketing. Har prov och redovisning ikväll. Bra timing att man är sjuk då va? Får ta mig dit med min cykel och kämpa. 
 
Seeeeen är skolan slut och jag har en hel vecka med bara chill med alla här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0