julafton

Gooood jul!! Känns inte alls som jul. Känns som att julkänslan försvinner ju äldre man blir. Ingen snö ute heller. Har knarkat julmusik på högsta nivån hela dagen för att få fram min julkänsla. 
 
Har haft en bra julhelg. Spenderat tid med min kära som jag saknat. Vi har lagat två riktigt goda middagar, en med pepparbiff och jensens favoritsås och igår lagade vi tacopaj. Och imorse var han så snäll och handlade frukost fastän det var cp kallt ute. 
 
Känns ganska skönt att vara ledig och inte ha några planer alls. Älskar det. Känner mig helt harmonisk. Min jetlag har försvunnit lite tack och lov och inatt var första natten jag sov under normala timmar. Nu ska vi bli hämtade, är staaarving!! 
 
Får inte nog av vårt julpynt här hemma!!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0