halsfluss deluxe

Började känna hur tjock halsen var i tisdags. Och det var ingen vanlig halsont man brukar ha när man börjar bli förkyld utan det var tjockare. Men trodde det skulle gå över till förkylning men feber kom och jag vaknade upp med halsfluss. Fick antibiotika idag som jag ska käka i fem dagar. GANSKA besviken på att jag får detta min sista vecka här. 
 
Hindrar mig från att träna, äta gott och dricka alkohol. Träna har jag mest ångest över. Ville njuta av vårt fina gym lite till. 
 
Har varit hungrig heeela dagen idag men inte kunnat äta så mycket, så har hällt i mig 40 liter citronvatten. Nu är alla ute och festar för finals är ju i princip över så varför ska man vara hemma för? Så nu är jag ensam hemma, och försöker streama julfilmer som inte fungerar. Och cravear thaimat så så så så mycket. 
 
Men får hoppas på att antibiotikan kickar in inatt så jag vaknar upp med en ren hals imorgon!!! Då jävlar ska jag käka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0