Endless mimosas

God afton och happy första advent eller??? Känns ju inte alls som december när man bor här. Inga moln, inga ljus, inget julpynt och ingen julmusik än. Känns fortfarande som augusti. 
 
Igår hade vi hejdå-avslut för Jens och Tobias som åker hem på måndag. Vi brunchade på Brick and Mortar och fick endless mimosas. Vi fick en timme på oss, för det var så så lång väntetid, att dricka hur många mimosas vi kunde. Så vi skålade varje minut hahaha. Och hamnade på Bungalow som vanligt. 
 
Killarna joinade tills de alla drog vidare till Chelseas feta hus. Jag däremot, ville äta skräpmat så vi drog och käkade och skulle egentligen åka till hennes hus därefter men jag hamnade i soffan istället. Alla kom hem relativt tidigt bara för vi började festa så tidigt. 
 
Fick hem mina fräsiga boots i veckan. Emil säger att det liknar Teds cowboy boots från HIMYM. Men jag tycker de är hur fräsiga som helst! 
 
 
 
Idag kollade vi solnedgången medans vi åkte rullor. Inte åkt på minst 7 år, men jag kunde! SÅ kul. Vill göra detta varje söndag till solnedgången. Blir alltid lika tårögd när folk frågar om jag är ledsen över att åka hem. Klart jag är. Inte kul att säga hejdå till folk man lärt känna såklart, men är ganska glad att få komma hem till alla därhemma. Och till JULEN! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0