4 dagar i sträck

Så många dagar i sträck har jag shoppat. Råkade unna mig lite för mycket denna vecka hahha. Men farligt att hänga ute i stan när det är rea. Köpt en jävla massa underkläder i alla fall. Det jag sökte efter! Finns inga fina eller billiga underkläder i USA, förutom VS då men där är för dyrt. 
 
Tog en frulle på EH idag i Landskrona med hoey. Fick dra runt på min 20kg väska medans vi shoppade men det var värt. Har faktiskt saknat henne och kommer att sakna henne nu när hon åker tillbaka imorgon.
 
Det har varit suuuuuperfint väder idag! Sol och allt. 
 
Frågan är om man ska sälja denna tro
Den var kortare än vad jag förväntade mig
KANSKE en nyårsoutfit. Ganska tråkig utan stövlarna dock. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0