santa monica pier

Killarna drog innan idag så vi har haft hela lägenheten för oss själva. Vi var dock ute hela dagen. Vi mötte upp tjejerna nere i Santa Monica pier och låg vid piren. Helt sjukt att stranden är så stor att alla får plats, det finns alltid plats. De hade utegym, palmer såklart, gungor etc etc. Blev en nyans brunare och skulle ta ett dopp men mina balls hoppa in i magen så kallt det var så doppade enbart benen. 
 
Tyvärr drog vi direkt till stan där jag spenderade cirka en tusenlapp på ännu mer kläder. Är inne i en shoppingperiod just nu... Mina CSN pengar är inte till för det Jennifer!!!!!! 
 
 
 
Känner mig som 12 när jag skriver sånt på sanden men jag älskar det
 
Äkta turistbild 
 
Det var så fint 
 
Vägen till stan 
 
Hittade massa fint i en butik 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0