ny vecka

Känner att mina gråa hårstrån börjar föröka sig så fort tiden går va? Vaknade på rätt sida idag och var på bra humör and I'm still in a great mood people! Fick smyga ihjäl imorse då Oliver och Caylee (vill att min dotter ska heta så nu) sov i vardagsrummet. De hade dragit ut hans madrass igår under filmkvällen och somnade där. Goals. Får mig att längta hem till min man där hemma i Sverige. 
 
MEN, räknade idag, och det är enbart 49(!!!!) dagar kvar! Kan ni fatta det eller? Hur fan kan det ha gått från 99 dagar till hälften. Sjukt. 
 
Sitter just nu i bibblan och försöker röja undan all plugg jag har under de kommande två veckorna plus midterm på det. För att ha så mycket är jag ganska calm faktiskt. Tryckt i mig en brew från starbucks också för att stilla min hunger och få mig att vakna. Och med hunger menar jag att jag inte får köpa mer mat ute för jag spenderat way too much money på det. Får börja ta med mig nötter frukt. 
 
 
 
Tips: säg till Starbucks eller vilket kaffeställe som helst, att du vill köpa en liten kaffe, men vill gärna ha en mellankopp för du vill ha mycket plats för mjölk. Du får garanterat mer kaffe för pengarna då. SNEAKY. Lärt mig det på jobb haha. ELLER, om ni väljer en kall dricka. Säg mindre is, eller is vid sidan, så får ni mer mjölk eller vad det är ni dricker. Jentan aka former barista tipsar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0