Houseparty

God afton! Hade en bra dag igår. Vi var på en hemmafest vid UCLA där de har dessa stora sorrority houses. Ni vet som betahouse osv. Det var massa Random folk där med gratis sprit everywhere. Man såg verkligen såna typiska fratguys som är exakt som han Stiffler i american pie. Biffiga, med lösa linnen med öl i handen. 


Vi kom hem 3 inatt och för en gångs skull var det vi som var högljudda när alla sov. 

Imorgon har jag midterm i engelska, har inte kunnat få in någon kunskap alls så det får gå som det går och får bara hoppas på att jag i alla fall får ett C. 

WISH ME GOOD LUCK!! 


Fina Sara. Vi lärde känna varandra via Fb då jag frågade henne om vi skulle leta boende tillsammans innan jag flyttade till LA
Kul att de hade detta filtret när vi var där på snap
Är sååå besatt av mina tofflor!!!!! Vill ha de all day errday
Huuuur söt är inte Bobo när han skickar såna här snaps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0