hollywoodskylten

yo yo yo yo yo. Jag ställde klockan på 6.14 idag bara för att hinna gymma innan vi drog in till Hollywood. Men orkade verkligen inte. Men tänkte ligga vaken tills alarmet gick men det sket sig. Vi snoozade tydligen i 40 min och så ryckte jag och vaknade 08.00. Vi har alltså 50 min på oss att fixa oss och käka frulle innan vi tar uber in. 
 
STRESS DELUXE. Jag sa till hoey i panik: HOEY, vi ska gå snart! Det första hon sa när hon vaknade var: bajs bajs bajs jävla mkt bajs. hahhah. 
 
Killarna har legat och hostat halva natten så jag sov så dåligt imed att de ligger i vardagsrummet och det hörs in till oss. Killar är såå gulliga när de är sjuka, man får sån moderskänsla och vill ta hand om de hahah. 
 
VARFÖR BLOGGAR JAG NÄR JAG SKA GÅ OM 30?!!!?!?! HEJDÅ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0