Finally weekend

Längtat efter att få vara ledig hela veckan. Hade planerat att sova cirka 10 timmar inatt men jag vaknade varannan timme och sov oroligt. Jag looovar att det är en ande i huset som inte vill att jag ska sova här. 
 
Det börjar äntligen bli lite varmare här, nästan så man slipper ha jacka. Bara nästan. Nu har vi inte festat på två helger, känner inte något festsug direkt men vi ska festa både lörd och sön. Och hela nästa helg med för lilla Axel fyller 21. Så nu slipper han ha sitt fejk-id i alla fall. 
 
Vaknade till att killarna hade slumberparty i vardagsrummet igen, madrasserna var på plats framför tvn. Deras anledning var att de såg silverfiskar i deras sovrum igår så de kunde inte sova där hahha. 
 
Annars så är livet underbart va! 
 
 
Älskar när solen går ner här
 
 
 
Vet ni vad jag mer längtar hem till? Mammas hemmalagade mat. Har typ i princip bara ätit spaghetti, korv stroganoff, kyckling med ris eller potatismos och sallad här. Jo! Och kotlett. 
 
Jag längtar efter, tacos, lax med hollandaisås, eller dillsås. SNITCHEL. Vårrullar och nudlar. Mammaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0