dancing on my own

Förutom att dancing on my own låter högt ur högtalarna är det knäpptyst här hemma denna fredagskväll. GULDstunder
 
Tog en lång powernap för att få bort min huvudvärk och förhoppningsvis förkylning, men hade fel. Ätit en citron per dag nu. Mot bättre vägar!
 
Trots min sjukdom ska vi dra ner till Santa monica beach imorgon och bli bruna, borde va skitbrun nu egentligen men icke. Men imorgon ska det faktiskt bli 27 grader. Så hoppas Thor inte blåser för fullt imorgon som han alltid gör. Okej Thor?!!?!?!? Slutspelat! 
 
Köpte massa snacks från 99 cent store idag men kom på att jag inte känner någon smak. Man kan ju låtsas. 
 
Hittade en till blomma som är lika perfekt som min man. 
 
Längtar till den dagen jag kan springa på rullbandet igen. 
 
NÄSTA VECKA?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0