1 april

Tänkte inte på att det var 1 april idag förrän Kim smsade att det fanns en katt bakom mig hahaha. Ett internt skämt, fick mitt allra första aprilskämt av henne via telefon där hon sa att en katt var bakom mig. Jag var så pantad och ba: VA jag ser ingeeeeeeen katt!!! 
 
Vaknade upp till värsta svinstian här hemma, folk däckade i soffan, spritflaskor överallt och matrester. Fyyyyfan. Men nu ser allt jättefint ut, de städade i alla fall. Har legat i poolen och försökt plugga men det gick ej så bra så vi får väl hoppas att jag får ett C på mina midterms nästa vecka va???
 
Alla kom hit igen och förfestade lite och nu är de på Bungalow (en bar/lounge här i Venice), fattar inte hur de orkar.... Men nu gör jag och hoe oss redo inför en big night in Hollywood! 
 
ps. Vi började prata om Kid Ink så googlade jag honom och han fyller år idag. Hoppas man ser honom ute ikväll!!
 
Saknar honom extremt mycket..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0