The weekend

Klockan är knappt 22, det är lördag och det enda jag tänker på är min säng. Är såå utmattad. Har legat i sängen halva dagen och hittat en ny serie jag ska börja knarka (älskar sånt). Haft den skönaste lugnaste dagen. Varit så lat idag. 

Haft en perfekt vecka med bra väder. Kändes som sommar på riktigt. Har solat, varit på stranden (TVÅ ggr till och med!!!!), jobbat morgonpass med latinobröder and gay guys. 

Imorgon är det bröllop, kan inte fatta att den dagen är kommen. Vi som precis satt och letade efter klänningar. Så typiskt att det ska vara kallt och regna imrogon... Hoppas inte att jag snubblar. Bestämde mig för att inte sy upp klänningen. Får hålla upp den. 


Min privata chaufför 

Och klockan var inte ens 10.00. VILL HA MER!! 


Hade den mysigaste morgonen häromdagen med chuck. Frukost på bryggan. Helt stilla och fridfullt. 

Önskade att varje morgon var så


Heaven in a cup asså. Marschmallowgrödde med bananpure somethin somethin' 


Det får gärna vara såhär varje dag tycker jag. Så bortskämda vi har varit denna månaden. Tack Thor 🙏🏼🙏🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0