Saturday night in

Haft en väldigt lugn helg (om man var frisk). För mig som var sjuk blev det lite för mycket. Blev så andfådd. 

Började helgen med bio där zac efron fick mig att bli frisk för stunden. Hes one gorgeous piece of meat. 💦🔥🔥 

Igår var det 23 grader. Alla gick nästan runt nakna och jag hade två tröjor, jacka, halsduk och brallor. Och frös till och med. Satt i västra hamnen med tjejerna och grillade. Såå mysigt. Skrattade så mycket så rösten försvann ännu mer. 

The gurrls gjorde sig redo @ my place. Jag satt där i mina 2k stulna mjukisbrallor och kände avundsjukan av att de skulle ut och dansa :( hade toffifee och marabouchoklad som sällskap tills jag hängde hos bäste. 


Sjukt asså 





Mamma bakade dessa 


Sorry chuck. I had to 


Helt ok sällskap för jag kunde heller inte snacka 


Puttissnuttis


Haft arbetstelefonen hemma en vecka nu när jag varit sjuk men inte sagt nåt trots att alla frågade. Sen fick jag detta imorse och skrattade. Var tvungen att erkänna. SNÄLLA KARMA. Please come back. Pallar inte hosta längre. Har inga inälvor kvar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0