Hejdå Valborg

Så jävla snabbt denna helgen gick. 

Längtade som fan till fre och lörd. Så är det redan söndag... 

Var på bio och såg captain america i fre. FYYYYsatan vad bra den var! Och han som spelade captain america är piiiii. 

Blev lite party igår. Förfest och middag hos mig innan vi drog vidare till en Random "hemmafest" ute i Bunkeflo. 

Blev för mycket för mig men kvällen avslutades bra med tjejerna på Max. Fick så mycket magmuskler. Vi tog taxi tillbaka hem till mig sen däckade jag dirrrrrrr. 


Yes. Jag går på bio i klackar. 


Hade lockigt hår för första gången på länge 


Kommer ni ihåg när jag craveade en whopper häromnatten? I got it yesterday och smakade på det för första gången. Väldigt väldigt överskattat. Besviken 


Glad midsommar tydligen 


Mötte upp with my man 


Ruben var skit full igår. But so was i



Kom hem med nya kläder igår. Väldigt fina mjukis och en väldigt Fancy tjocktröja. Tur han har samma storlek som mig 😂 


Beställde mjölk till min meal. Bästa valet. 


Dagens frulle. Enbart löv men måste va hungrig till vår tjejdate om en timme. 

Toooodles 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0