Party @kabbsan

I fredags var det dags för Kaspers hemmafest som han planerat sen januari i think. 

Blev ännu gladare när jag fick reda på att både Ida och Ashley skulle med oss! Det var även Chuckies dag så vi överraskade henne med min fina hemmagjorda tårta och massa ballonger som Kasper och Emil snällt blåste upp 🙏🏼 

Kvällen var 👌🏻 men det blev en shot för mycket för min del. För dagen efter låg jag och nästan dog av uttorkning. 


Kasper och Emil skrattade och retade åt min tårtas fulhet. Tyckte den var söt 


I totally saved it with bananas och sylt. 


Födelsedagsgrisen och ralleballe




He could be my brother 


Denna kille var helt väck. 


Lyckades hitta baby som gömde sig 


Min man 🎈 vi förlovade oss i fre. Jag sa: var är min ring. Han kollade runt i rummet, sen tog han min hand och en tom ölburk och tog in mitt ringfinger och sa: så. Bästa ringen. 😂 


Såg ut som en högstadiefjortis 


Jockes face 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0