This weekend

Nu är helgen över - again och vi är en vecka närmre att åka till Fili. TVÅ VECKOR KVAR. Kan fortfarande itne fatta att vi ska åka dit igen. Vi bokade biljetterna i november och tyckte att det var så långt tills vi skulle åka. Nu närmar det sig. 

Hade världens skönaste fredagskväll. Sov så mkt haha. Tappat det här med festande lite granna och det är bra. Min kropp behöver vilan. Men igår drack jag med Emma Emma och Diff. Det var så mysigt. Som jag saknat de ❤️❤️ 


Enda selfien jag hann ta med min favorithund. Wille är såå gullig. Ville alltid leka med mig. Tror intr riktigt att hundar fattar vad selfie är. 


Rallen kom till baren helt out of the blue igår. Enda killen. Now he nows how i feel. 


Idag lunchade jag med denna böna. Det var så gott men lämnade 3/4 av maten. Blev skit mätt. Och för första gången drack jag upp min Cola. 0.4 liter. Händer aldrig. 


HUUUUR vacker är inte denna muggen? Fick lite ont i hjärtat när jag kastade den. Locket var så shiny. 


Zaras speglar is da shit. Men de borde byta belysningen 


Blivit beroende 


När jag flyttar ut ska jag ha rosa soppåsar. Allt ska va rosa. Nä mest svart 


Avslutade kvällen med några bitar av dessa. Tröttnade snabbt. En vecka utan socker- man vänjer sig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0