goin on 60

Har kollat igenom gamla bilder på hårddisken från 2009 fram till idag. Sjukt vilka minnen man får. Skrattade så mycket av alla filmer man gjorde på gymnasiet under alla sina resor. 2011 skulle jag lätt vilja uppleva igen. No question bout it.
 
Anyways. Hittade gamla bilder på mina klackar för typ 2-3 år sen. Vet inte riktigt när det togs. Men tänk att jag bara hade ca 20 par klackar, sen nu, 2 år senare, har jag trippelt så mycket. Oh the addiction.
 
 
Det var då jag inte jobbade, gick fortfarane på gymnasiet och spenderade all my money (tog från mina fonder, dum i huvet), just to buy me some heels. Där började beroendet I guess.
 
 
Här står de fint på rad. Som att de ska marchera någonstans. An army full of shoes.
 
 
Hade jag gjort såhär med dagens skor hade det fyllt hela mitt golv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0