2016

Då är det 1 januari igen. Undrar om detta året kmr gå lika fort som 2015. 

Hade en fantastisk kväll igår. Började med en mysig middag med tjejerna innan jag begav mig till grabbarna hos Kasper. Vi var i kvarnby med lite olika människor och firade 12 slaget. 

Hamnade sedan hos Kasper på hans efterfest där jag festade i hans pikétröja då min klänning gick sönder av någon anledning. Sedan fann jag min soulmate på festen också som fick följa med mig hem 💜 


Finisar




Jag och pimpsen



Ja vem fan är det 


Alla kissade tms i denna toan haha. Familybonding


Lyckades få med mig babys tvilling igår. 


Och såhär gick jag hem imorse. Never been so stylish in my life 

2016 kan få börja 💁🏽

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0