03.39

LAST fucking day på jobb på en månad!!!!!!!!!! Kan ni förstå hur lycklig jag är?! 

Har träffat Sophie i fyra dagar i sträck nu vilket aldrig har hänt och fy vad jag kommer till att sakna henne. Insåg det igår när vi träffades för en fika och sa adjö efter en runda på stan. Den tjejen är guld 💜💜😩 får separationsångest nu. 


Köpte den genomskinliga asken i fredags. Hur tillfredsställande är inte den asken? Nu ser man alla färger. LÖV it. 


Jag måste sluta unna mig själv tre ggr i veckan haha. Alla pengar går åt att luncha eller fika i stan. Men ack så delishhhhh


Provade denna igår. Den var mycket finare när den hängde på sin galge ska ni veta. 


Funderar på att köpa en ryggsäck till Fili. Svart eller brun? Brun elelr svart?! Bäste var inte till mycket hjälp igår. Wheres your girlfriends when you need them



Han blev av med sin graffittioskuldhet för första gången. Kan man säga så?



Ja vilken jädrans tur att tåget idag var rosa. Tror de kände på sig att detta skulle bli min sista jobbresa denna månad så de ville göra mig glad. It worked 👏🏻👏🏻  

Nu: tagga jobb med lille Thomas 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0