Ledighet i 5 dagar

Fatta vilken ångest jag har som har varit ledig i hela fem dagar och from idag ska jag jobba i 9 timmar från 14-24 fram till sön.. Nooooooo. Helvetes vecka faktiskt. 

Har i alla haft en väldigt trevlig helg. Firade min födelsedag med klassen sen firade jag moder min på söndagen och bjöd på middag. Hade kunnat uppleva hela helgen igen. 


Såå kul att tom snap hade födelsedagsfilter på där de spelade Happy bday haha. 


Reunited med min partner in crime



Kan inte fatta att tre i klassen redan fått små bebisar. De var sååååå söta. 

Även om man inte träffat vissa sen studenten (ja fyra år sen... We're old) så var det som att vi träffades förra veckan i skolan. Som man saknat alla. 


Vi hade tacospicknick innan vi körde pekleken och jag har aldrig. Massa hemligheter kom fram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0