It was a shitty ass hell of a weekend

Skiiiiiit nöjd och satisfied med denna helgen. Tog det lugnt i fredags med lite jobb och mer antibiotika och la mig tidigt medans alla andra festade hårt. 

Det var väldigt skönt att jobba morgonpass på en lörd. Och få sluta 12.00 är 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 

Blev en kväll på Möllan with my girls. Jag drack te(!) och skämdes lite när de kom med en bricka och en (väldigt fin faktiskt) kopp med chaite och en skål med socker. Kände mig så kunglig. 


Hade no pants på mig igår för första gången på länge. Invigde "våren" med klänning. Frös ihjäl dock but it was tots worth it. 




Och idag lunchade vi i västra hamnen på eh. Satt på uteserveringen och frös till en början tills solen tittade fram. 

Grät så mycket vi skrattade. Folk måste ha snekollat cause our conversation was not inappropriate... Haha 



Invigde även mina senaste klackar som jag köpte i DECEMBER. Har alltså inte köpt skor på FYRA(?!?!??) månader!!! How awesome am i? Proud mama. 



Nu är det ny vecka på G och Valborg på ingång. Får se vad som väntas denna vecka. 

TOODLES👋🏼👋🏼👋🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0