Sjukling

Hola. Varit hemma i 2 timmar nu efter några timmars jobb. Hade värsta febern inatt och precis när jag vaknade imorse så spydde jag ut mina inälvor. 

Eskalerade som fan. Somnade typ 8 igår och febern blev bara värre. Ändå tog jag mig till jobbet. duktigt av mig va? Nu missar jag dock mötet som vi alla skulle ha som jag faktiskt såg fram emot. 

Försöker sova men mina grannar borrar som vanligt. Haaaaatar det. Borde finnas en regel. Att man får borra Max 10 min sen får det va nock. 


Ungefär såhär mår jag nu. Piss. Hoppas jag blir bättre till helgen. 


Kom till jobbet imorse och såg denna jätte påsen med massa kitkat i (som faktiskt är fett underskattat). Älskar när kunder glömmer saker vid oss. 


Igår gjorde jag denna energiklick smoothien med ingefära äpple och apelsin. Blev ändå sjuk ja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0