Payday - not

Idag är det löning för alla svenskar. Kul. 

Jag får min på tisdag. Ännu mer kul. 

Gissar på att alla går all in ikväll då eller? Förutom jag haha. Nä men ikväll blir det kul för då kommer vår tjej som gör oss uncomplete. Så ikväll är vi fantastic 4 igen 😁😁😁😁 

Trodde inte på karma förrän idag. Karma is bullshit asså. Ska vara snäll framöver så inte jag får skiten på mig. 


Friday. Im ready for ya 


Detta var min utsikt 8.30 imorse när jag sprang till gymmet. Sååååå mysigt. Ville stanna där forever. 

Har alltid hörlurar på mig så fort jag lämnar huset. Kan inte gå utan musik om det inte är så att jag ska möta upp någon. Annars är det alltid musik som gäller. Men inte imorse. Kändes skönt att bara lyssna på naturen och mina Cp tankar haha. 

Nu ska jag locka håret fastän jag inte vill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0