Le bar

Jobbade nästan hela dagen igår men drog direkt till baren där grabbarna befann sig. Steff mötte upp mig på triangeln och vi gick igenom da Hood i klackar. Not ok. 

Baren var ovanligt full igår. Men jag fick välja den sista låten med Justin Bieber. Tack. 


Igår skulle jag agera "inte wingman". Alltså hålla borta någon från en annan. Lyckades inte så jävla bra för vissa är envisa. 

Sen blev jag ditchad och var den enda tjejen igen. Men jag är ju en man så det var luuuugnt. 





Blev så lycklig när jag såg att jag hade ett rött hjärta med någon på snap. The lucky one is kabbsan. 


Ligger ff i sängen och kollar Jersey shore. Funderar på att sova lite till. Är så utmattad idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0