3.08

Ja. Så tidigt skriver jag. Och nej. Tyvärr är jag inte uppe för att jag ska resa. Utan för att jag ska jobba. But i WISH att jag skulle till Kastrup nu för att resa till något varmt land... 

Blivit mega förkyld efter Barcelona resan. Kontrasten mellan vädret är inte det bästa precis. 

Men resan var suuuuuperbra. Shoppade för 10kg men fick ändå ingen övervikt! Solade och badade och njöt av semestern. 

Nu blir det ingen resa på ett tag vilket ger en megaångest då vi rest med ca 3 veckors mellanrum sen i juli. Så det suger ju lite. Hej höstdeprission! 

Dock taggar jag som fan till hösten då man får ha alla coola höstkläder och stövlar och boots!!!!! 


Tänkte ta och byta gym till ett tjejgym vid mig. Mycket smidigare och så slipper man blickar från människor med testosteron. 


Blev SÅ kär i dessa solglasögonen i frankfurts flygplats. Tänker på de errday. Dock är de från Prada och kostade sådär 2300kr... But i wish i had them :( 



Tror inte jag ätit nån godare snitchel faktiskt. Och ja. Jag uttalar det som jag stavar det fyi. 
Lökade sönder i denna klänningen. Men ack vad den är snygg! 



Faktiskt mysigt att flyga på morgonen då man får se soluppgången PLUS så fick man frulle! 


Det räckte med det här. Är så nöjd men nu är man beroende och vill handla mer. Man trodde på riktigt att man var rik när man shoppade där.Kastade pengarna på allt. 

Nu måste jag cykla!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0