21.22

Fan vad skönt det är och vara ledig. Sova hur länge jag vill och göra vad jag vill. Dock inte bra för ekonomin då det brukar sluta med att jag strosar runt på stan själv och kommer hem med 3 påsar från varje butik som finns i stan känns det som. 

But its so worth it though. 


Idag tog jag risken och gick ut med shorts och det var faktiskt varmt. Måste utnyttja de sista dagarna liksom. För sen får benen klastrofobi av långbyxor. 


Huuuur fin är inte solnedgången ikväll? Tog en sväng till empan innan de stängde och fick i alla fall en fin utsikt när 8an inte kom på 30 min. 


När solen skiner på mig blir jag tydligen Cp rödhårig. Passar jag? 


Inlööööv 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0