Stormen gorm

Vem döper en storm till gorm? Jo danskarna. 

Deras storm ska tydligen komma in till Skåne ikväll och jag är mer än Happy att jag slipper vara den som stänger på jobb för bron kommer säkerligen stängas ner. Haaaaa-ha! 

Ska spendera min kväll i stan - julskyltning idag. Första advent också tydligen. Det är så sjukt hur snabbt detta året har gått. Det var nyss nyår känns det som. 

Det blev en tidig kväll för mig igår med mina cheezeballz. Kändes skönt att lägga sig tidigt en lörd (gamlingsalert där). 



Ska nog spendera mina lediga dagar nu åt att hitta julklapp åt folk. Är sämst på det - slutar alltid med att jag kommer hem med påsar till mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0