Lugn helg deluxe

fyfan vad skönt det är att ta det lugnt en helg. Att vakna upp dagen efter utvilad och mår bra. Slippa slösa sin lediga dag med att ligga i sängen och må dåligt. 

Idag vaknade jag och såg att solen sken. Bästa sättet att vakna på! 

Hade mysig middag hemma hos Chuckie igår med hennes mamasita och papasita. Vi hade massa diskussioner och blev taggad på att börja skolan igen hhhahah. 

Sen insåg jg och Chuckie att vi faktiskt kan resa lite tidigare än nyår. Så snart ska vi boka 😏😏😏😏😏 




Önskade att man gillade vin 




Köpte min efterlängtade lampa på Ikea. Den var nog lite för stor för mitt rum men jag är totally inlove 💜 


Thot my ass. Soffans snapstory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0