Good day

Haft en megachill ledig dag. 

Vaknade extra tidigt idag (8 faktiskt) och lämnade plutten för att sen träna. Back to my routines! Kändes skönt faktiskt. 

Sen lunchade jag med soffan. My main bitch ja. På graffitti. Varit supersugen på det. 


Oj fel håll. Skitsamma. Vänd på luren/datorskärmen haha 


💜💜💜💜 en av de största anledningarna till varför jag fortfarande är kvar på jobb. 


Ooohhhh yes. Vissa människor kanske tar en klick som Kim sa. Jag tar fem. 


Önskade att jag hade två rum. Så hade jag köpt denna lampan med. Nog det finaste jag sett. 


ÖNSKADE att ajg visste att dessa skorna skulle va med i balmain kollektionen. Hade haffat de dirr. Nu är det omöjligt. Folk säljer de för 3k. Wth?? 

Har ångest nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0