Världens största hatt

Idag hade jag en låååång dag på jobb. 4-13 pass. Mina ben höll på att dö men jag var pigg. 

Egentligen skulle vi tjejer ta en spontantrip Till Prag i helgen men blev lite ändrat då det blev too close for us to handle så vi ska ta det om två helger istället! Får bara hoppas på att jag kan få bort det passet som hindrar. BIG news- jag ska börja träna till supervisor på tisdag. Börjar bli smått taggad trots att jag från början faltiskt inte ville bli supervisor. Men nu säger alla att det är chill som fan och att jag kan slappa och säga till andra vad de ska göra. Vem vill inte ha den vakten på jobb?? 

Har tre veckor på mig att klara kursen medans alla andra fick två månader. Så jag har jävligt massa press på mig! 



Var inne på hm efter att jag hade lunchat med Soffan (förkortning för Sophie, hemskt nickname Men finns typ inget annat) och fann denna gigantiska hatt! Vet itne om den var till salu för det fanns ingen prislapp men var bara tvungen till att ta ner den från övre hyllan och prova den! Hade kunnat behöva utomlands. Dont u think? 

Nu ska jag äntligen få vara uppe till 22 (haha lyx). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0