Supervisorshift

Klockan är 21 och jag ligger bänkad i soffan på en fredagskväll. Isnt that a new thing! 

Nä men förkylningen slog in imorse. Lillemannen har lyckats smitta mig igen. Finns det inte något sätt att hindra mig från att bli sjuk från minsta lilla bakterie? 

Anywayyyyys. Idag fick jag vara supervisor och fick även reda på att i tre veckor framöver ska jag få vara supervisor på varje skift jag har. Didnt know that. 

Vi har denna jävla frappuchino Happy hour nu så alla småglin, ungdomar men främst norrmän kommer och köper en massa jävla frappes (det är den värsta drycken en barista kan göra trust me). Så alla som kommer och beställer en frappe kommer jag ge dödsolyckan till. 


Såhär tvingar våra chefer oss att se ut nu i några veckor. Hahahah. De brillzen Asså. Fjortisbrillor fo sho. Man ser seriöst nada när man har på sig de. Alla har linjer på sig. 

Updatin lateeeeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0