Monday deluxe

Jag har seriöst läggdags som en 5 åring - kl 20.00 är jag i säng. Helst innan haha. Så är det när man ska upp 2 på natten. Man får inte ens de 8 timmarna man ska ha den tiden jag lägger mig. Men vem lägger sig kl 18? Hinner inte ens se Bolibompa då :'D 

Hade en 9 timmars pass idag igen och det gick galant! Fick bossa över Sjölund lite hehehehe. Nä men känns kul att få jobba med nån man känt sen innan. 

Hårt gympass och förkylningen har börjat släppa så jag sprang på rullbandet och man it felt good! 


Om jag fått välja hade jag alltid velat ha nagellack på. All the fucking time My friends. 

Har räknat matte med lillemannen i tre timmar nu. Vet inte var jag fått min tålamod men ungen är supersmart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0