First closingshift

Woooooop! Idag körde jag mitt första stängningsskift och det gick suuuuuperbra till skillnad från igår då jag blev hemskickad hahahah. 

Fick ju bara 18 tim sömn på 4 nätter så nu har jag nästan tagit igen det. Behöver minst 8 timmar till sen är jag på topp igen! 

Jag är på super gott humör idag and i dont know why. Men det är ju bra eller? 

Längtar redan till helgen då jag är reunited med fantastic 4 (aka a-town dreamTeam). Känns så tomt att sova utan de och skratta åt alla möjliga saker som min mansröst osv. 

Nu ska jag försöka få mina 6 timmars sömn. Hadeeeee 


Försökte ta selfies i bussen idag för jag tyckte ljuset var perfa men blev inte så värst bra 


Som att min hy, läppar och hår har samma färg, dont u think? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0