Excited

Godkväll kära läsare (låtsas att jag har flera tusen). Klockan är inte ens 22 men jag tycker det är skit sent och past My bedtime. 

Kan inte somna för att jag är superspeedad av all kaffe jag druckit idag. Tog fyra shots i min latte bara för att vakna till imorse. Ångrar mig nu haha. 

Skulle varit ledig idag och imorgon men av någon anledning är jag jävligt motiverad till att jobba. Startar min supervisor träning redan imorgon (Tidigare än bestämt) och är så exalterad! 

Fick prova på att vara det idag och jag älskar hur jag kan bossa runt över alla. Mycket roligare då. 


Vad tkr ni om min nya topp? Romantisk eller hur. 

Efter imorgon är jag ledig i tre dagar och vet inte vad jag ska hitta på. Vill göra nåt crazy ass shit. Vad det ska vara, återstår att se. 

godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0