7 min i 10

Godmorgon! Har redan varit uppe i två timmar. Det är såå fint väder idag (förutom att det är kallt som fan för att vara maj månad). Vad har hänt med global warming. Not ok. 

Läste i min dagbok och för två år sen var det redan 22 grader vid denna tiden.  Längtar till de dagarna! 

Idag är sista dagen jag är ledig utav tre vilket inte känns så Najs men imorgon ska jag bara ha teori på jobb.  

Denna veckan kommer nog bli en bra vecka. I can feel it in ma bones. 

Ska bara ta en snabb pn innan jag drar ut till stan med kimbo. 


Denna kom upp på min fejja igår. Sååååå längesen. Fan vad jag saknar skolan. Hade gjort vad som helst för att börja ettan igen med klassen som btw ska ses imorgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0