Last day

Suger lite att vi åker hem imorgon bitti :( missar en dag av våra egentligen 8 dagar. 

Igår var en för vild natt haha. Så idag var vi sega och sket i att gå ut tiden. Vi shoppade loss i 34 graders värme och höll på att svimma. 

Sen tog vi vårt allra sista dopp här i split :'( vill inte heeeeeeem!!!!! 

Men jag har i alla fall en veckas semester till när jag kommer hem. Ska chilla sönder och hoppas på att det fortfarande är sommar i Sverige. 

Nu skq vi ut och äta Fancy middag! 


Två par lökar


Här är så fiiiiiint. Alla dessa små gränder. Man vill gå runt där all day long 


Åt laxmacka till lunch 


Igårkcäll fick vi dessa neonarmband. Såååååå fint!  Plockade massa på golvet hahahah 


Jag och nån vi köa på toa med 


No privacy Mär jag är med. Detta var minuten innan toa-tanten kastade ut mig för jag tog för många selfies haha. 


Hon blev så lack 


Pizzan är alltid höjdpunkten 


Jag hittade en färgtub på marken och dumt nog öppnade jag den och smette ut det på en snubbes ben.  

Sen tog Monica över och nu har vi det på våra mobiler, klänningar, skor och på vår hud haha.

Vi försökte få bort det i havet inatt men det funkade ej. 

Som jag kommer att sakna denna vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0