Less than 12 hours!

Oooohhhhhh yes people! 

Bara 11 timmar tills vi sitter på planet igen. Sjuka är vi som inte längre klarar av att stanna kvar i Sverige ens en hel månad. Klias i fingrarna varenda gång man kommer hem från en resa - att man ska boka en ny igen så man har något att se fram emot. 

Låter man deprimerad då? Haha. 

Nä men det är kul att slösa sina pengar på upplevelser istället för onödiga saker (då menar jag absolut inte skor eller kläder, de är undantag). 

Jag packade klart på en timme idag! Är väldigt väldigt imponerad av mig själv. Hann även göra en massa ärenden. Vissa blev gjorda. Vissa inte. 


Mr Loverboy på jobb hahha. 

Annars rullar allt på som vanligt. Folk börjar skolan på måndag och jag är väldigt avundsjuk på de. Längtar till den dagen jag börjar plugga igen. Nästa höst?? :) 

Nu måste jag se till att få några timmars sömn i alla fall så jag är någorlunda mänsklig imorgon bitti. 

WISH US GOOD LUCK!!!!! 

Vamos a la espana!!!!! 


My mood atm. NOT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0