Im back

Ojsan. Glömde visst bort att jag hade en blogg.

Har hänt rätt så mycket de senaste veckorna eller dagarna? Vet inte när jag bloggade senast. 

Jag har i alla fall varit i Prag!! Det var en väldigt lyckad semester. Både jag och chuck tog på en glödande sten på karlsbron vilket innebar att man fick tur. Och det var faktiskt sant vet ni. Förutom då när vi skulle hitta den jävla poolen. Tog oss nästan 3 timmar haha. 

Jag har haft en väldigt skön semester trots att Jag bara fick en. Lyckas ge bort mina pass som godis. 

Nu väntas bara en dags arbete sen är jag ledig IGEN. ÄLSKAR detta. Dags och boka ny resa på onsdag också, är less på Sverige. 


Blivit lite brun ser jag. Och meeeer ska jag bli 


Färgat håret återigen 


Best friend 


Hade världens finaste utsikt över Prag i klocktornet


❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ser faktiskt ut som vi badat. Men det är egentligen bara svett av 37 graders värmen plus att vi just besteg tornet 


Rymde från pubcrawlen för att dela på en stroodle. 


På flyget innan vi lyfte till Prag. 

LÄNGTAR redan till nästa resa!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0