Wheres My voice??

Ligger med ett öga öppet och försöker skriva detta inlägg. Kan inte somna om and i dont know why. 

Försökte prata för en stund sen - min röst har gått ner typ fem volymer. Är så hes och har fått en mansröst hahah! 

Kom hem vid halv 6 inatt tror jag. Nån gång i alla fall, från en superbra kväll i Köpenhamn!! 

Kasper hade rätt. Vi var 11 st med mig varav 10 var dudes men lyckades få med Kim broder och Monica så var inte ensam tjej denna gången! :D 

vi var på den billigaste baren ever och alla gick rundor och bjöd på shotsbricka. 


Här är 9/10 av dudesen. Korvfest hahah. 

Vi hamnade på penthouse fastän Jag intr ville gå dit men det var SÅ KUL. Skit bra musik ju!!!! Gratis dricka men man orkade inte dricka det. Blev för mycket. 

Alla mina kläder luktar öl, cider och rök. Man gick ifrån dansgolvet med blöta nerspillda kläder haha. Ofcourse. 


Endast AD Reagerade - såklart hahaha. Han är typ killversionen  av mig när det gäller kameror. Ser man nån ta foto- pose! Haha


Ralle har alltid denna posen av någon anledning. Någon secret illuminati shit maybe? 


Här har vi den igen



Dumma bäste som förstör vår tjejbild 

Kasper tyckte det var roligare att fota sitt ansikte istället 



Likaså när bäste skulle ta bild på oss...



Ett sista försök....



.... Meeeen Camilo lyckades komma med i bilden 

Har typ 9 bilder av denna man i min lur. Who are u my friend? 


Ah. Han på tåget vinkade till mig ena sekunden. Sen andra sekunden låg han däckad med öppen mun med sina snodda dunkin donuts ballonger. 


Last pic från Kasper. Hela gänget utan the great tom Jönsson! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0