Werk

Denna helgen var nice. Inget grovt festande (bra jentan bra) utan chillade och tog det lugnt för en gångs skull. 

Igår blev det 9 timmars pass på jobb. Lyckades bryta min tumnagel så kort så det svider och att det liknar en mansnagel. Skäms. förstår mig inte på tjejer som har korta naglar.... 


Det bästa med att fixa pastrycasen - ooopsssss jag råkade ta sönder en kaka. Vi borde nog äta den ist. Well hello fatty. 


Har uppdaterat luren så man kan få bruna emojin nu!!!! Ma peeps! 

Man skulle få fuck you fingret också men man fick inte. Den jag mest ville ha! 


Denna bild visar från i lördags. Jag tog hela 19k steg! Hur sjukt är inte det?!? Man ska i snitt ta 7 tror jag. Jävlar massa powerwalks den dagen. Två faktiskt haha. 


Jag och broder forever togetheer


Mäktigt chuck


Heeeey. Ser ni mig??? 


Man borde ha en mapp på alla solnedgångar man fotar haha. Det enda jag måste ta foto på är soluppgång nu. Har inte en enda!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0