Vitaminkick

Imorse som frukost nr 2 åt jag frukt. Jag måste äta typ tre frukostar innan jag går hemifrån för att bli mätt. Är inne på min tredje nu. Sitter på tåget påväg till jobb. Gissa vad jag äter? Första gången på fem månader!Spicy italian! Fy satan vad puligt det är!!!! 

Men näsan slutar inte rinna. Skulle nog inte tagit stark sås och jalapeños. Hon bredvid mig måste tycka jag är nasty. Undrar om jag smaskar, avskyr (ska börja använda det ordet ist för hata, mycket bättre) när folk smaskar. Så nasty. 


Jo men heeeey lover ❤️❤️


Ja det är citron bredvid apelsinerna. Vill inte bli sjuk men undrar om det är frukterna som gör mig sjuk? 


Gooood lord vad gott det var. Inte ätit godis på sex dagar. Klarar jag idag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0