Shoppingtur

Igår tog jag och broder en tur på stan trots att jag inte ens hade fått min lön. 

Handlade en bikini, en topp, ett par brillz som jag är soooo inlove with, och ett jätte gult linne. Är så taggad inför sommaren! 

Men idag fick jag äntligen min lön och har betalat alla mina räkningar för månaden så nu kan jag spendera (typ). 

Vädret börjar bli varmare och varmare för varje dag (tackar Thor för detta). Det var redan ljust imorse när jag gick hemifrån 4.50! Kan ni fatta det???! 



Snacka om att bli lite mer pigg nu


Detta var en timme senare. Jag hade suttit på tåget som var fast på Malmö c i 45 min. Så kom försent till jobb men fan vad skönt det var att sitta på tåget så länge och se ut. 


Borde vara såhär varje morgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0