Impulsdrink

Godmorgon! ser ni så fiiiin denna morgonen är. Har redan varit ute och skulle köpa frukost och det är inte så kallt som man tror. Hade det dock varit varmare hade jag haft picknick och käkat frulle på gräset. Längtar till de sommarmorgonarna :D

Var på Ica med bäste och han varnade mig att inte köpa den nya kvargen med nötchokladsmak. Jag sket i det och köpte den ändå. Guess what - han hade rätt. Yoghurt och chokladsmak isnt da shit. Smaka inte den! 


Dreamsquad. Undrar vad folk tyckte när de såg oss såhär igår hahhaa. Har märkt att man är fast vid sin mobil när man inte dricker men när man väl dricker satan så lämnar man mobilen var som helst. 

Stack hem vid 12 fastän jag bara skulle va där till 10. Tog en öl. Sjukt va. Vilka reaktioner jag fick när jag - Jennifer bara skulle ta en öl. Haha. De sa att jag hade tappat det. Men så blire när man blir 22. 


Här har ni soffan som shoppar. 

Nu ska jag försöka sova lite. Varit vaken sen 7 imorse och känner nu hur lite sömn jag fått inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0